Успехът на Вашите събития в Орбита СПА Хотел е гарантиран, благодарение на добрата организация от наша страна и възможностите, които Ви предлагаме. На Ваше разположение са прекрасен ресторант с панорамна тераса, витамин бар, бар басейн, 2 конферентни зали, оборудвани с всичко необходимо за презентации, промоционални събития, семинари, обучения, корпоративни и частни събития. Залите са с капацитет 80 и 40 места и са оборудвани с мултимедия, екран, лаптоп, флипчарт, осигурен е и безжичен интернет. При необходимост сме в готовност да осигурим допълнително техническо оборудване, както и изложбена площ. За почивките на Вашето събитието можем да се погрижим с разнообразие от кафе-паузи и кетъринг. Участници в корпоративни събития, обучения, семинари и тиймбилдинги се настаняват в Орбита СПА Хотел при преференциални условия, след предварително запитване.
За запитвания и резервации, пишете ни на events@hotel-orbita.bg или на +359 895 53 49 23
ТИЙМБИЛДИНГ И ФИРМЕНИ СЪБИТИЯ
Ако искате да повишите мотивацията и ангажираността с фирмените цели на Вашите служители. Ако искате да изненадате колегите си с вълнуващо преживяване. Ако искате да избягате от клишетата. Екипът на Орбита СПА Хотел е на Ваше разположение за организиране на тиймбилдинг за Вас. Иновативни, вдъхновяващи и дръзки – такива са нашите идеи, които сме готови…
СВАТБИ
Сватба като в приказките – сред зелените хълмове на Рила и прекрасна панорама! Ние в Орбита СПА Хотел подхождаме към Вашия празник с въображение, за да му осигурим елегантност и да го направим впечатляващ от началото до края. Опитен сватбен агент ще Ви помогне със своя професионализъм, за да планирате всичко до последния детайл. За…
ЧАСТНИ ИЛИ КОРПОРАТИВНИ ПАРТИТА
В Орбита СПА Хотел, Благоевград може да бъдат организирани корпоративни събития или частни празненства. Капацитетът на основният ни ресторант с панорамна гледка е до 100 места. Орбита СПА Хотел е позициониран и заобиколен от зелени гори, със спираща дъха панорама. Мястото е изключително спокойно, модерно и подходящо за наемане и организиране на корпоративни събития, тиймбилдинги…