Събития

Успехът на Вашите събития в Орбита СПА Хотел е гарантиран, благодарение на добрата организация от наша страна и възможностите, които Ви предлагаме. На Ваше разположение са прекрасен ресторант с панорамна тераса, витамин бар, бар басейн, 2 конферентни зали, оборудвани с всичко необходимо за презентации, промоционални събития, семинари, обучения, корпоративни и частни събития. Залите са с капацитет 80 и 40 места и са оборудвани с мултимедия, екран, лаптоп, флипчарт, осигурен е и безжичен интернет. При необходимост сме в готовност да осигурим допълнително техническо оборудване, както и изложбена площ. За почивките на Вашето събитието можем да се погрижим с разнообразие от кафе-паузи и кетъринг. Участници в корпоративни събития, обучения, семинари и тиймбилдинги се настаняват в Орбита СПА Хотел при преференциални условия, след предварително запитване.

За запитвания и резервации, пишете ни на events@hotel-orbita.bg или на +359 895 53 49 23

Събития hotel orbital events team building

Ако искате да повишите мотивацията и ангажираността с фирмените цели на Вашите служители. Ако искате да изненадате колегите си с вълнуващо преживяване. Ако искате да избягате от клишетата. Екипът на Орбита СПА Хотел е на Ваше разположение за организиране на тиймбилдинг за Вас. Иновативни, вдъхновяващи и дръзки – такива са нашите идеи, които сме готови…

Сватба като в приказките – сред зелените хълмове на Рила и прекрасна панорама! Ние в Орбита СПА Хотел подхождаме към Вашия празник с въображение, за да му осигурим елегантност и да го направим впечатляващ от началото до края. Опитен сватбен агент ще Ви помогне със своя професионализъм, за да планирате всичко до последния детайл. За…

Събития hotel orbita events wedding
Събития hotel orbita events party

В Орбита СПА Хотел, Благоевград може да бъдат организирани корпоративни събития или частни празненства. Капацитетът на основният ни ресторант с панорамна гледка е до 100 места. Орбита СПА Хотел е позициониран и заобиколен от зелени гори, със спираща дъха панорама. Мястото е изключително спокойно, модерно и подходящо за наемане и организиране на корпоративни събития, тиймбилдинги…

Позвъни!